Wednesday, May 31, 2023

სადამრიგებლო კლასის სამოქმედო გეგმები, კლასის საათები და ანგარიშები

ჩემი პედაგოგიური კარიერის განმავლობაში, მეოთხე სადამრიგებლო კლასს ვხელმძღვანელობ. საკმაოდ დიდი გამოცდილება შევიძინე ამ წლების მანძილზე, თუმცა ისიც უნდა ითქვას, რომ ყოველი ახალი კლასი სხვა ეპოქას წარმოადგენს, შესაბამისად ყოველთვის განსხვავებულია მათთან მიდგომის პრინციპები. ჩემი მთავარი და უცვლელი პრინციპია - ვასწავლო მათ მეგობრობა, თანამდგომა და სიყვარული. შესაბამისად ჩემი პედაგოგიური კვლევაც ამ საკითხს შეეხება (კლასის ხელმძღვანელის როლი თანამედროვე სკოლაში) ნაშრომის სანახავად ეწვიეთ ბმულს 

დაბლა ნახავთ ჩემს მიერ მომზადებულ სადამრიგებლო კლასის სამოქმედო გეგმებს, კლასის საათებს და ანგარიშებს:

ექსკურსიის გეგმა (კლასგარეშე აქტივობა)

ჩემი კლასი და მე ერთად ვუვლით გარემოს

დამრიგებლის ანგარიში 5(1) კლასი

დამრიგებლის ანგარიში 6(1) კლასი

სადამრიგებლო საათის ანგარიში

სადამრიგებლო პროგრამა - 7 კლასი

I სემესტრის ანგარიში

დამრიგებლის სამოქმედო გეგმა - 7 კლასი

წლიური-ანგარიში-დამრიგებლის-მე-7-კლასი




No comments:

Post a Comment